23/03/2011

Os amigos de Khadaffi

Ignácio Escolar. Artigo tirado de aqui.A traduçom é de nosso. [A imagem é de Sansom, personagem do Antigo Testamento ligado com o povo dos filisteus, palavra que seria logo do agrado de muitos marxistas, a começar polo próprio Marx, para denunciar os hipócritas. De facto, a partir do século XIX em Europa a palavra "filisteu" designou também as pessoas de comportamento acovardado, que som odiadas por questons políticas maiores, nom valorizam a arte, a beleza ou o conteúdo intelectual e satisfazem-se com o cotidiano da vida privada pacata e confortável.  Ou seja o máximo exponhente de burguês e também do materialismo. O filisteu nom seria adepto de ideais, mas apenas de propostas práticas passíveis de serem contabilizadas em melhorias para sua vida privada imediata. "Filisteu da cultura" é um conceito criado pela intelligentsia alemá do séc. XIX e recebeu análise filosófica de Nietzsche em Primeira Consideraçom Intempestiva.No Reino de Espanha Manuel Sacristán sempre fou acérrimo inimigo dos filisteus e até na direita galeguista Vicente Risco ataca os filisteus em O porco de pé (1928). Dificilmente nengum deles puido imaginar que vivemos hoje no mundo dos filisteus...]. Artigo logo da imagem.

http://1.bp.blogspot.com/_Y09J4UYZeRs/THclWMMDuOI/AAAAAAAABPg/4_P_j5wUrC8/s320/Sanson+2.jpg
A última vegada que um esquadrom de caças italianos sobrevoou Líbia foi o 1 de setembro de 2009. Esse dia nom atirárom bombas. Foi um voo de homenagem das Flecce Tricolori: umha patrulha acrobática da força aérea italiana que participou dos fastos polos 40 anos da ditadura do coronel Khadaffi. Foi “umha comemoraçom histórica”, segundo um dos ali presentes: o ministro de Exteriores espanhol, Miguel Ángel Moratinos. 

Se o coronel decide fugir de Trípoli e refugiar-se em algum outro lugar, poderia provar em Madrid. Já tem a chave de outro da cidade. Entregou-lha Gallardón, em 2007, durante um emotivo ato em que o alcaide elogiou  “os laços históricos e culturais” que unem a ambos estados.  Nessa mesma viagem, a sua primeira visita oficial ao Reino de Espanha, tambén foi recibido por Zapatero e polo rei. Joám Carlos de Bourbom inclusso lhe permitiu passar revista a umha companhia da Guarda Real ao tempo que a banda de música interpretava umha marcha militar: “O velho almirante”. A visita de Khadaffi foi muito rendível para alguns. As vendas de armas espanholas para o exército do ditador que hoje "combatemos" crescêrom um 7.700 por cem.

O rei devolveu a viagem oficial em 2009, acompanhado, entre outros, polo verdadeiro chefe da diplomacia espanhola: o presidente de Repsol, Antonio Brufau. Zapatero repitiu a homenagem há menos dum ano e converteu-se asim no segundo presidente do Governo do Reino em pisar Líbia. O primeiro foi Aznar, em 2003, e daquela reuniom ficou umha bonida amizade, hoje esquecida. Aznar e Khadaffi voltárom ver-se em 2007, numha ceia privada em Sevilha. Probavelmente, como em todas essas reunions, falárom do infinito respeito polos direitos humanos.

Nenhum comentário: