22/10/2009

XI ASSEMBLEIA GALIZA NOVA


Os militantes e as militantes do Encontro Irmandinho e independentes que nos aglutinamos em torno à postura do EI para a XI Assembleia Nacional de Galiza Nova expressamos, como colectivo, a nossa intençom de nom participar no processo de eleiçom da Direcçom Nacional, já que nom acreditamos numha remuda deste órgano cara a pluralidade e tememos que mais umha vez se repeta o esquema monolítico e esclerosado que leva operando desde a fundaçom de Galiza Nova, agravado com muito no último período interassemblear.
Contodo, mostramos a nossa
disposiçom para o diálogo confiando na capazidade de construir um verdadeiro debate ideológico entre as achegas de todas e todos, deitando fora a simples carreira organizativa de absorçom de postos que veu caracterizando os últimos processos.

Coidamos, como assim o expressamos com factos no BNG, que a volta ao assemblearismo e a horizontalidade devem ser traços irrenunciáveis do nacionalismo galego.
Santiago de Compostela, 21 - 10 - 2009.

2 comentários:

AFP disse...

Acho que o convite aberto para a inclusom de artigos de opiniom deveria ir entre o lema de Encontro Irmandinho e a Nuve de tags para que for mais visível.

Paula Verao disse...

Tés razón.