31/08/2010

Organizaçons agrárias galegas convocam boicote às indústrias leiteiras a partir de 8 de Setembro

Nova tirada de aqui. Foto: SLG.


310810_agro

O Sindicato Labrego Galego (SLG), Unions Agrárias (UUAA), Jovens Agricultores (JJAA) e as cooperativas do sector (AGACA) dirigem esta medida contra indústrias como Lactalis, Leite Celta ou Lácteos Lence, que acusam de estar a "afundir os gadeiros e gadeiras da Galiza mediante a imposiçom de baixíssimos preços para o leite galego"
.
A convocatória inicia-se no dia 8 de Setembro e tem como objectivo mudar a atitude dessas empresas e exigir à Administraçom pública um posicionamento claro em apoio dos produtores e produtoras galegas.
Carme Freire, do SLG, lembrou em conferência de imprensa conjunta que levam tentado em reunions e conversas de todo o tipo mudar as condiçons impostas polas indústrias do sector. Freire dirigiu especialmente às três indústrias referidas a responsabilidade, pedindo à sociedade galega "no seu conjunto" que responda deixando de comprar produtos dessas marcas, porque suporia apoiar o desmantelamento do sector do leite na Galiza.
Já em Julho se anunciaram medidas de força se nom havia resposta positiva da indústria. Agora confirma-se a iniciativa mobilizadora lançada a toda a sociedade, com um apelo especial para que as administraçons passem das palavras aos factos, incluindo normas legais que dem protecçom ao sector agrário galego. Como exemplo pujo a lei recente que obriga ao pagamento dos produtos perecedouros em menos de trinta dias, pedindo que novas normas dem cabo da impunidade das grandes indústrias.

Nenhum comentário: