12/02/2012

Causa Galiza chama a participar na construçom do novo referente político da esquerda soberanista galega

Tirado de aqui.



1º A iniciativa popular pola autodeterminaçom Causa Galiza parabeniza o importante passo político dado onte no Paço de Congressos de Compostela pol@s 500 nacionalistas reunid@s em assemblea convocada polo Encontro Irmandinho.

2º Causa Galiza aplaude a decisom adoptada de constituir umha nova “fronte ampla nacionalista, plural e co centro de gravidade na esquerda”. Também aplaudimos as palavras de Xosé Manuel Beiras no sentido de que a futura frente nacionalista deve ser respeituosa com todas as sensibilidades soberanistas e independentistas, ampla, ligada aos movimentos sociais de base e anticapitalista.

À vista das resoluçons adoptadas, Causa Galiza abre conversas formais com esta formaçom para explorar o processo de definiçom do novo referente político da esquerda soberanista.

4º Causa Galiza achegará a este processo a perspectiva política e a energia militante dos sectores que vimos trabalhando na construçom do espaço sócio-político da esquerda soberanista e independentista. Como dixemos na semana passada insistimos na necessidade de que todos os sectores soberanistas e independentistas se incorporem e enriquezam o processo de acumulaçom de forças.

5º Causa Galiza considera que se está a abrir um novo ciclo político no País e no campo nacionalista. Achamos pertinente somar esforços para levantar esse novo referente político que a Galiza necessita, cimentado sobre a superaçom do actual quadro jurídico-político e a defesa dos interesses imediatos e estratégicos do Povo Trabalhador Galego.
Postar um comentário