23/10/2011

Stalin, el tirano rojo [documentário em castelhano]

Documentário completo aqui.

3 comentários:

Anônimo disse...

esas deben ser a vosas prioridades para a Galiza de hoxe. Unha cuestión de grande atualidade. Por certo, mudando de tema , tedes alguén activo no tema sindical ou nalgo relacionado coa defensa dos postos de traballo?

AFP disse...

Evidentemente nom é um tema de grande actualidade, ainda que actualidade podes topar a moreias no nosso blogue. No entanto, como o documentário saiu onte na 2 e é historicamente bastante aceitável reproduzimo-lo para o seu conhecimento e para que cada pessoa o valore como quer. Tenho que dizer contodo que é a entrada mais vista hoje, triplicando a segunda em ordem de visitas. Quiçais nom seja por acaso.

Quanto à segunda parte do seu comentário "Á revolta entre a mocidade" é um blogue feito por um grupo de rapazes e rapazas simpatizantes e/ou militantes do Encontro Irmandinho que se artelham dentro do grupo de trabalho da mocidade. Aí há trabalhadores e gente em diversas associaçons, sindicatos, diploamdos em relaçons laborais, etc. Ora, quando te referes a se "temos" "Á revolta entre a mocidade" é um blogue é portanto nom tem nada. Como Encontro Irmandinho ainda há pouco que nos manifestamos com os trabalhadores da TVGA ou com os camponeses aquando a Lei de Augas, ao igual do que o SLG. Também está a CiGa, a CNT e outros sindicatos dos que temos difundido informaçom, assim como das distintas greves da Galiza e de Europa.

Umha aperta irmandinha do Antom.

Paula Verao disse...

Con respecto aos asuntos de actualidade non creo que haxa queixa da Revolta, pois moitas veces traduce á nosa lingua artigos interesantes que só se atopan en castelán e mesmo só en inglés. Logo, temos unha sección de audiovisual na que tamén se atopan documentais interesantes, coma o presente. Suscribo todo o que di o Antom na segunda parte do seu comentario. Apertas.