05/10/2009

Europa, do paraíso racista à utopia socialista




















O vanguardista Sílvio Berlusconi – na cabeça da implantaçom do neofascismo na Europa ocidental seguindo o ronsel de Benito Mussolini– começou com o ataque aos imigrantes, aos de fora, aos outros com o modelo suíço ao lado da casa. O Estado espanhol toma nota e tenta executar umha política de imigraçom assentada em leis que fam dos estrangeiros sem quartos delinqüentes e dos estrangeiros com quartos turistas, limitando-lhe aos primeiros de modo arbitrário os seus direitos mais elementares.

Mentres Europa cala e outorga no parlamento italiano ouvem-se propostas da Liga Norte ou do Partido Fascista que pulam por afundir em alta mar qualquer barco com emigrantes a bordo. É comovedor comprovar a fina e sofisticada cultura de Ocidente, sempre civilizando com sangue ao resto do mundo.

Nom se chegou ainda a tanto no Estado espanhol, ainda que nesta Finisterra em que vivemos o ministro do fascismo Manuel Fraga Iribarne – agora exemplar democrata, seica– prometia “pepinazos” aos buques com monocasco que passem pola costa galega (para ter vários Prestige cada dia, mas o coitado nom devia pensar nisso). Porém nom é menos certo que na actualidade a repressom e restricçons das liberdades só fixo ir em aumento, neste «franquismo sem Franco» de que falava recentemente o irmao José Manuel Beiras Torrado.


Acede ao artigo completo aqui

Nenhum comentário: