01/12/2010

O PSOE elimina a ajuda de 426 euros aos parados de longa duraçom

Imagem tirada de aqui. Nova de elaboraçom própria.

As conseqüências da reuniom de Zapatero com a bancocracia e os grandes capitalistas do Reino de Espanha nom se figérom, infelizmente esperar. A liçom para todas as mulheres e todos homes de esquerda é ben doada de tirar: o voto útil é o mais inútil dos votos.

O PSOE transfere à empresa privada a gestom dalguns aeroportos (Barajas e El Prat). O presidente do Executivo, José Luís Rodríguez Zapatero, anunciou a baixada de impostos às pequenas e medianas empresas (PEMES) e privatizará 49% de AENA e 30% das Lotarias e Apostas do Estado numha nova vaga de medidas ultraliberais que dosificam o Plano B exigido por Fernández Ordóñez, presidente do Banco de España, o BCE e o FMI.

A ajuda de 426€ aos desempregados de longa duraçom será apagada em fevereiro deixando a cada vez máis persoas nunha situación dramática e inçando o exército de força de trabalho na reserva para seguir descendo ordenados e aumentando a exploraçom da classe trabalhadora, já desangrada polas medidas ultraliberais e pola especulaçom na vivenda que gerou milheiros de desempregados e um grande oco no déficit no Estado pola prestaçom de desemprego e as maciças ajudas à banca. Aliás, o Executivo regulará as agências privads de colocaçom para dar-lhes mais importáncia (as inefandas ETT's) e os funcionário de nova incorporaçom passarám ao Regime Geral extinguindo paulatinamente o Regime de Classes Passivas.

Umha María Dolores de Cospedal exultante aplaudia sem rubor a rebaixa de impostos as PEMES lembrando que era umha das medidas que propugnava o seu partido, o PP. O papel que o PSOE reserva para as ETT's suporá na prática a privatizaçom do Servicio Nacional de Emprego, o qual terá terríveis conseqüências para a já de por si abastada precarizaçom do trabalho no Reino de Espanha.

Nenhum comentário: