17/09/2011

CNT empreende campanha informativa sobre conflito com a Sala Nasa

 Tirado de aqui. A foto é do jornal SantiagoSiete.



A CNT acusa a Sala Nasa de mater diversas dívidas, em conceito de finiquito, férias nom pagadas e diferenças salariais pola categoria, com um membro deste sindicato a raiz do fechamento da Sala Nasa no pasado mes de julho.

O final da já histórica sala compostelá veu provocado pola chegada do ultradireitista e espanholista Gerardo Conde Roa à Presidência da Cámara Municipal. O político, inimigo declarado nom só da Sala Nasa mas de todos os coletivos em defesa da cultura galega, já tinha assegurado o final das ajudas ao local.

A CNT explica que "informaremos todas as pessoas que assistam a todos os espetáculos de teatro que se produzam na cidade", e acusam Jesus Rom, ex-diretor da Sala Nasa, de ser "como todos os empresários: explorador".

O anarcosindicato critica que Rom se negue a falar com a CNT, e indicam que materám a campanha enquanto a situaçom perdurar.

Um comentário:

Anônimo disse...

Todo se derrumba e os esquerdistas con catro medias verdades a facer o xogo a dereita. E como non unha vez máis Diario Libertade. Que dificil é contruir e que facil sale destruir.