12/08/2010

O sol iluminará apenas a metade da Terra

Santiago Alba Rico, artigo tirado de aqui.

No marco do chamado Ajustamento Geológico Global, o concelho executivo mundial tomou ontem umha decisom sem precedentes. A partir do próximo 15 de agosto, o sol nom salirá para todos ao mesmo tempo. Iluminará alternativamente um hemisfério e outro, assim, enquanto haja luz na Europa reinará a escuridade em Austrália e quando saia o sol em China ponherá-se em Argentina. As franxas horárias de luz solar ajustarám-se a estritíssimo compases chamados "dia" e "noite" e a pautas reguladas administrativamente a que se dará o nome de "primavera", "verao", "outono" e "inverno". Na reuniom o organismo internacional tomou outras importantes medidas:

- A lua girará arredor da Terra.
- O nível dos mares sofrerá flutuaçon diárias chamadas "mareias".
- O espaço terá três dimensons.
- As árvores perderám as folhas em outono.
- Às crianças e aos velhos cairám-lhes os dentes.
- As borboretas revolotearám, as lagartijas arrastrarám-se, os peixes terám escamas.
- Os trabalhadores nom terám direito a férias nem a indenizaçom por despedimento nem a greves nem a filiaçom sindical.

As medidas já provocárom protestos em distintos pontos do planeta. O grito de "nom à noite" sacode as ruas de Paris e Nova Iorque.Umha indignada grea reclama em Bos Aires e Madrid "folhas perenes" e "crianças dentadas". Milheiros de manifestantes exigírom perante o paço do governo em Sidney "borborelas sem asas".

A única disposiçom que nom topou nengumha resistência é a relativa aos direitos dos trabalhadores. "É a ordem natural das cousas", declarou um porta-voz sindical. "Porém rebelaremo-nos contra a lua cheia".

Nenhum comentário: